zondag, januari 13, 2008

boos

Nikki is boos. Nikki is woedend. Nikki wil dingen aan diggelen slaan. Nikki weet waarom ze dat wil en ze vindt het een erg belachelijke reden.

Je kent het wel, momenten waarop je vazen tegen de muur wil gooien en met een baseballbat ramen en spiegels aan stukken wil slaan. Nee? Prijs je gelukkig, want het is een ***-gevoel. Ik ben dan wel aan het blokken voor mijn examens, maar daar ligt het helemaal niet aan. Integendeel, de cursus intern management doet me mijn probleem - dat zich sinds 20u30 in mijn hoofd nestelde - een beetje vergeten.

Nochtans heb ik alle redenen om blij te zijn...Ik ben goed voorbereid op mijn examen en er huist sinds een paar dagen een hele nest vlinders in mijn buik, dat stevig aan het rondfladderen is.

Het wordt tijd dat ik die bokshandschoenen in huis haal denk ik...

'feel good'-nummer van het moment: I'm not okay (KLIK erop) - my chemical romance

Trust me...I'm not okay

Labels: