zondag, november 18, 2007

dirty little secret

Iedereen heeft wel een 'geheimpje'. Bij sommige is dat een gĂȘnant geheimpje. Bij anderen is het een geheimpje dat kost wat kost het daglicht niet mag zien. Mijn geheimpje is nogal freaky, om niet te zeggen creepy...Het iets dat niemand van mij weet, zelfs mijn beste vrienden niet. Om eerlijk te zijn is het vandaag pas een 'geheimpje' geworden. Gisteren had ik nog niet door dat wat ik dacht eigenlijk TOP SECRET moet blijven.

Stel je voor dat iemand er achter komt. Laat staan dat de persoon / personen / dingen / gevoelens / ... over wie of wat het misschien gaat er achter komt / komen. Brrr, ik mag er niet aan denken. Jammer genoeg ben ik een persoon die moeilijk geheimpjes kan bewaren en dat geldt zeker voor mijn eigen geheimpjes. Soms floepen ze er op een onbewaakt moment uit en dan zit ik daar met rode wangetjes. Al goed dat de meeste mensen dan niet door hebben dat het een geheimpje was. Ach, onwetendheid is toch goed...

Maar ja, nu zit ik hier he. Wat moet ik doen? Zou ik het opschrijven op een papiertje zodat het uit mijn hoofd is? Maar stel je voor dat dat papiertje dan zoek raakt en dat iemand het leest. Nee, dan laat ik het liever in mijn hoofd rond zweven. Dan word ik maar gek, boeit me niets...

Hehe, nu heb ik jullie allemaal nieuwsgierig gemaakt. "Wat is dat geheimpje van Nikki nu?" Tenzij je in je vrije tijd hypnotiseur bent, kom je het niet te weten. Ik zeg lekker niets!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Seg, waar blijven die leuke situaties van bij Adecco?

10:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home