zaterdag, november 17, 2007

openbaring

Ik heb weer een Belgische groep ontdekt die ik mag toevoegen aan mijn favorieten, namelijk The Blackbox Revelation. Deze zomer heb ik ze - samen met mijn zusje - gezien op Pukkelpop en ik moet zeggen, op dag 3 van het festival had ik geen fut meer om goede van flutgroepen te onderscheiden. Met andere woorden, de groep belandde in het lijstje "En? Wie heb je nóg allemaal gezien?". Mijn oprechte excuses aan de 2 heren.

Maar ooit komt er een tijd waarop je iemand moet kunnen vergeven en die is nu aangebroken. Toen ik hun nieuwe single 'I think I like you' hoorde op StuBru dacht ik in mezelf: "Maar ik ken dat liedje van ergens...". Ja van Pukkelpop he...kalf...Ik hoor er wel vanalles in terug - The Hives, The White Stripes, The Raconteurs, ... - maar het is wel goed. Nu blijkt dat mijn papa hun album 'Set your head on fire' al eventjes in zijn cd-rekje heeft steken...Again, kalf...Ik loop dus weer meters achter, om niet te zeggen killllooooometers.

De zanger - Jan Paternoster (what's in a name) - doet me wel denken aan 'die ene' van 4,5 jaar geleden...Ik weet niet of dat iets positief is...But, it's all about the music isn't it? Jaaaahh, en die is goed...

Labels: