vrijdag, november 16, 2007

weeekkkeennddd

Mag ik even zeggen dat ik mij ENORM heb geamuseerd tijdens mijn weekje stage bij Adecco? En als dat niet mocht, jammer...Ik heb het al gezegd. It's my blog anyway...Een week boooooooordevol leuke situaties en grapjes. En het leukste van alles, mijn collega's. Want geef toe, collega's zorgen ervoor of je stage goed of slecht is.

Wat die leuke situaties zijn? Wel die zal ik morgen eens allemaal op mijn blogje typen. Want nu - mijn beste bloglezers - ga ik in ware 'Sex and the City'-stijl eten met 3 vriendinnen. Alhoewel...2/4 heeft geen seks...en het is niet bepaald in een 'city'...maar ach, het is de gedachte die telt niet waar?

Als je me nodig hebt, ik ben bereikbaar op het nummer 047...euhm, de mensen die me kennen, kennen ook mijn nummer veronderstel ik. En daarbij, er zijn maar enkele mensen in mijn hoofd van wie ik vanavond graag een berichtje zou willen. Wie die mensen zijn? Dat weten ze zelf wel veronderstel ik.

En nu ga ik een vrij welkom einde breien aan mijn nutteloos bericht want mijn vervoer - de kanariegele Opel Corsa van A. - staat voor mijn deur. Girlzzz night, here I come!

Labels: