woensdag, januari 23, 2008

euhm...WAT?!?!?

Gisteren rond 23u30:
"Een zo net binnengelopen bericht: In New York is het levenloze lichaam van de Australische acteur Heath Ledger teruggevonden in zijn appartement."

Ik stond aan de grond genageld. Heath Ledger dood? De man die in de top 10 van mijn 'Hottie McHottie'-lijst staat? De man die nog 28 moest worden? Goei mop!

Toen ik vandaag op school aankwam, bleek die mop echter realiteit te zijn...Iedereen was onder de indruk - vooral de meisjes dan. Het is vooral erg omdat niemand het had gedacht. Hij leek zo happy. Nu gaan de geruchten de ronde dat het ófwel zelfmoord ófwel een ongeluk was. Om eerlijk te zijn, hoop ik dat het de eerste mogelijkheid is. Als het een ongeluk zou zijn, zou ik het nog erger vinden.

Dus, ik zal hem van mijn lijstje moeten schrappen. En ik geef toe, het is met pijn in het hart...