vrijdag, oktober 19, 2007

doe het met Flair...

...of toch maar liever niet. Een aantal weken geleden stond er in Flair het artikel: "Hou dat vakantiegevoel nog even vast.". Je moest de dag goed beginnen door - net nadat je wakker geworden was - alle spieren in je lijf eens goed te stretchen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik leg me op men rug en rek me van kop tot teen uit.

Opeens schiet er een kramp in mijn rechterkuit en mijn rechtervoet zet zich in een 'ballerinavoetje'-houding. Ik hou het niet uit van de pijn en spring uit mijn bed. Met alle macht van de wereld probeerde ik mijn voet weer in zijn normale houding te krijgen. Dat heeft zeker 2 minuten geduurd.

Gevolg...Ik - het normaal al zo happy happy ochtendmensje - had een enorm ochtendhumeur. Normaal komt er nog 'uhu' of 'kweet niet wat ik moet klaarmaken vanavond...kies maar' uit, maar die ochtend kwam er helemaal geen geluid meer uit. Ander gevolg, ik heb 2 dagen met een stijve kuit rondgelopen.

Dus, doe het met Flair, maar neem je voorzorgsmaatregelen...

Labels: