zondag, september 16, 2007

g-plek?!?

Het is altijd leuk als je met enkele mensen in de zetel tv zit te zien. Vooral als er enkele 'oudere' mensen bijzitten. Die hebben de leukste commentaar op de beelden die ze te zien krijgen en als het tijd is voor reclame, dan kijken ze met grote ogen naar het scherm. Want wie weet, misschien heeft Mister Proper wel een nieuwe geur in zijn gamma.

Toen vrijdag de trailer van de film 'Man zkt Vrouw' (fantastische film trouwens) werd getoond en iemand vanuit het hierboven beschreven gezelschap een vraag stelde, moest ik bijna in mijn broek plassen van het lachen. Op een gegeven moment in de trailer zegt een van de personages: "Ik wil op ontdekkingsreis naar de g-plek...en ik denk dat gij mijne gids zou kunnen zijn.". Toen kwam de - erg serieus bedoelde - vraag van mijn oudere, vrouwelijke zetelgenoot: "Wat is de g-plek en waar vindt ge die?". Tja, begin dat maar eens uit te leggen. Heeft er iemand de gps-coördinaten?

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Erg simpel: naar beneden, ni den eerste, maar den tweede tunnel inslaan en dan is't een bekke verder de eerste straat links. ;)

10:38 a.m.  
Blogger Annick Debbaut said...

Amai, nen expert =D

9:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home