zondag, september 16, 2007

melig

Mijn vijftigste bericht...maar dat is niet de reden waarom ik zo enorm melig ben de laatste dagen. Blame de tv-schermen op de fitnesstoestellen. Net als je denkt iemand te zijn vergeten, flasht een muziekvideo je de naam van die persoon door je hoofd. De schuldige clip was Yellow van Coldplay. Dat nummer is al zo oud als de straat en waarschijnlijk al door vele mensen vergeten. Maar mijn lange termijn geheugen zei: "Nikki, weet je nog? 4 jaar geleden?". Jammer genoeg wist ik het inderdaad nog. Mijn eerste grote liefde. Iedereen vond hem fantastisch. Vrienden vonden hem een leuke kerel om mee uit te gaan. Ouders vonden hem de ideale schoonzoon. Ik vond hem het ideale lief. Maar, van het een kwam het ander en op een gure oktoberdag besliste ik hem uit mijn msn-lijst te wissen. Man, had ik daar spijt van. Toch bleef ik hard voor mezelf en weigerde ik hem terug toe te voegen.

Ik was hem bijna vergeten en dan krijg je zoiets. Daarom een goede raad: "Doe of breng nooit iets in verband met iemand dat je graag ziet.". Want als er dan iets misloopt, dan word je er iedere keer mee in je gezicht geslagen als je ermee geconfronteerd wordt. Dus, bezin vooraleer je een sexy nummer opzet tijdens je vrijpartij.

Nu ben ik dus melig en ik haat mezelf als ik melig ben. Jammer genoeg heb ik voor de moment geen oplossing voor handen. Iemand?

Labels: