dinsdag, september 04, 2007

We're back

42 berichten, laatste gepubliceerd op 22-apr-07...

Ola, das al lang geleden precies...Ja mannen sorry, this vakantie voor iets he. En wat doet een gemiddelde student tijdens de zomermaanden? Juist, blokken voor zijn/haar herexamen(s). Ook mij viel deze twijfelachtige eer te beurt. Recht, Duits en Frans...waarschijnlijk de drie grootste ***-vakken ooit. Maar, Nikki heeft doorgezet en vrijdag weet ik waarschijnlijk of ik naar TLN2 mag gaan of niet. Allemaal duimen of course.

Natuurlijk heb ik niet alleen gestudeerd tijdens deze vakantie...HALLO...Ik heb ook nog wel een leven. Werchter, Evesham, Ardennen, Pukkelpop, Laundry Day, ... ze zijn allemaal de revue gepasseerd en ik heb er vanalles over te zeggen. Groot probleem, ik ben de leukste dingen waarschijnlijk al vergeten. Ik heb namelijk het leuke talent om wat achter me ligt, ook effectief achter mij te laten. Nu ja, toch bijna alles...Sommige dingen blijven plakken in mijn kopke en die willen er niet uit. Meestal zijn dat de dingen die ik juist absoluut wil vergeten. Het menselijk lichaam...gebouwd om te pijnigen.

Dus, met een beetje geluk (en mijn goesting) lees je hier mijn avonturen van de voorbije weken. Anders - en erg waarschijnlijk - zullen het dingen zijn die me opvallen tijdens het 'dagelijkse leven'. 9/10 dingen die me ENORM irriteren en die ik van me af moet schrijven. Maar ik beloof (op mijn eerste en plechtige communiezieltje): "Ik zal meer bloggen.".

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Aha, it's about time. Ik had je bijna verwijderd uit mijn blogroll ;)

10:19 p.m.  

Een reactie posten

<< Home