zondag, november 19, 2006

Stem Timo en steun Responsible Young Drivers

Dit is een berichtje dat ik 'opdraag' aan mijn zusje Veroniek. Nu ja, opdragen is misschien het verkeerde woord. Zij heeft het mij verplicht =P.

Ik weet niet of iemand van jullie Steracteur/Sterartiest volgt. Als dat niet het geval is, shame on you. Het is best een amusant programma. Anyway, het concept is dat acteurs en actrices zingen voor het goede doel. Het is een Idool-achtige show waarin elke week iemand afvalt. Volgende week vrijdag om 21u10 wordt de finale gespeeld of liever gezegd gezongen. Stan Van Samang zit sowieso in de finale, maar nu komt het...Timo Deschamps en Roel Vanderstukken zitten momenteel op de 'strafbank'. Hoe weten we wie er samen met Stan de finale mag zingen? Wel, je kunt heel de week stemmen op ófwel Timo ófwel Roel. Je kunt je stem uitbrengen door een sms te sturen. Per sms gaat er een deel van de opbrengst naar het goede doel van de kandidaat in kwestie.

En voor wie moeten jullie nu stemmen? Wel, als het van mijn zusje en van mij afhangt, Timo! Waarom? Wel, allereerst omdat zijn goede doel de Responsible Young Drivers is én omdat hij erg vriendelijk is. Vorige week zaterdag ben ik speciaal voor Vero naar de boekenbeurs gegaan, want Timo signeerde bij de 'Studio 100'-stand. Daar aangekomen bleek dat alléén strips en boekjes van Spring gehandtekend mochten worden. Vero grabbelde het eerste stripboek, dat ze zag, vast en liep naar de kassa. Toen gingen we aanschuiven. Ik voelde me als 20-er wel wat onwennig tussen al die kinderen en tieners tussen 8 en 14 jaar, maar een belofte aan een jonge zus, maakt schuld. Bij Timo aangekomen schreef hij met een glimlach een tekst in het stripboek. Toen is er nog een foto gemaakt van hem en Vero (die ik een van de dagen wel eens zal posten). Voor hem was het waarschijnlijk de allernormaalste zaak van de wereld, maar voor mijn zusje betekende het echt veel.

Dus daarom alleen al, stem op Timo!

Stuur Timo naar 3470 en steun de Responsible Young Drivers!

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Timo is idd zéér goed !!! :)

mijn stem heeft hij alvast ;)

groetjes,

caroken

6:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Onze stemmen heeft hij ook !

Floor, Cato en Martine.

9:35 p.m.  

Een reactie posten

<< Home