donderdag, november 16, 2006

Muzikale Opvoeding

Beste leerlingen,

juffrouw Annick heeft weer heel wat fijne plaatjes bij voor jullie. Leer ze allemaal vanbuiten tegen volgende les a.u.b.

Wolf Like Me - TV on the radio
Het is me weer eens voorgevallen. Ik hoorde dit nummer deze week op de radio en ik dacht bij mezelf: "Als deze groep naar België komt, dan ben ik erbij. Zeker weten!". Ik ging dus meteen checken of ze eventueel naar België kwamen en wat stond er? Dat TV on the radio het weekend van 10 november optrad in de AB. 2 dagen te laat, dat kan alleen mij overkomen. Maar goed, het is een leuk nummer en daarmee is alles gezegd.

Here It Goes Again - OK go
Een goed nummer én een erg leuke clip (of 'Wat je allemaal wel niet kan doen met een loopband.'). Joggen op een loopband in de fitness zal nooit meer hetzelfde zijn.

Recover - The Automatic
Deze groep is ontzettend bekend geworden dankzij het nummer 'Monster'. 'Recover' is niet zo goed als dat nummer, maar het is ook niet veel slechter. De clip stelt niet veel voor, maar wat een zanger. Ik heb dringend basgitaarlessen nodig, denk ik...

British Mode - Goose
Het is Belgisch, het is goed en ik zit me al heel de tijd af te vragen hoe ze het klaar hebben gespeeld met die Windows-achtige figuur. Computer? Optische illusie? Iemand een idee?

Sun In Her Eyes - Tom Helsen
Dit nummer is, wederom, Belgisch. Ik hoorde het voor de eerste keer en ik herkende de stem wel meteen, maar mijn reactie was: "Is dat Tom Helsen?". Heel mooi nummer, met een erg mooie clip en een érg mooie vrouw.

Lonely By Your Side - Azzido Da Bass ft Zoot Woman
Zoot Woman kan je misschien wel kennen van het nummer 'Grey Day'. Lonely By Your Side wordt nu dagelijks gedraaid op StuBru en terecht. Het is een wondermooi nummer dat meteen blijft hangen.

2 Comments:

Blogger nathalie said...

ja liefje, dat jij een geweldige muzieksmaak hebt, weet ik langer dan vandaag. maar déél het nóg meer met ons! ik spreek enkel voor mezelf, maar ik mis jou, en jouw woorden.

schrijven dus baby :)

x

12:51 a.m.  
Blogger Annick Debbaut said...

Hey meisje,

ik mis je ook enorm hoor. Van tijd tot tijd bezoek ik je blog, maar het ontbreekt me vaak aan tijd om te reageren op je poëtische schrijfsels.

Ik hoop dat alles goed gaat met jou. Floor houdt me up-to-date over het reilen en zeilen in Plantijnland, maar dat is toch niet hetzelfde.

Lieve kus en tot gauw

3:46 p.m.  

Een reactie posten

<< Home