zondag, april 15, 2007

gesofisticeerd

Als je als single een avondje uitgaat, dan hoop je altijd op een leuke ontmoeting met een of andere leuke persoon. Dus, ik vol goede moed naar Café Local in Antwerpen. Met mijn mooiste kleedje en meest sexy laarzen aan, stap ik de zaal binnen. Hot boys on the right, hot boys on the left en hot boys right in front of me. Dat kan niet misgaan denk je dan.

Ik ga aan een tafeltje staan en kijk wat rond. Hola, mooie jongen op 10 uur. Portie mannelijkheid? Check! Portie mooie ogen? Check! Portie mooie glimlach? Check! Portie intelligente uitstraling? Check! Portie nuchterheid? Check! OK, het doel van de avond bevond zich op 3 meter van mij. Oogcontact zoeken, oogcontact blijven houden. Het gaat lukken. Dan, een van de meest ergerlijke nummers ooit schalt uit de boxen. Ik kijk naar mijn target. Hij opent zijn mond en roept: 'Broek af! Tetten bloot! Hollandse hoeren!'

Meh, goesting over...

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Serieus? Der bestaat daar echt een liedje van of zo? Ik wist al nie waarvan ze dat haalden.

9:17 p.m.  
Blogger vrouwenliefhebster said...

Hmja, kan ik goed voorstellen dat die aantrekkelijkheid daar dan ook meteen ging vliegen. Wel leuk hoe je jouw volle actie beschrijft!

7:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hey schat!

Wat heb ik weer genoten van je laatste post! Altijd fijn iets te lezen over de gedragingen van het och zo ontwikkelde mannenras. ;0)

De perfecte man bestaat niet, lieverd, maar voor jou loopt er beslist nog iemand speciaal op deze wereld. Alleen heb je elkaar nog niet gevonden!

Ik wens je in elk geval veel succes en fun met je zoektocht. Hou me op de hoogte!

Ik heb genoten van onze laatste babbel & zal blij zijn om je terug te zien, boven 'n dampende kop choco.

Hele dikke zoen xXx

9:26 p.m.  
Blogger Julian said...

Leuke post! Lijkt een beetje op Pieter Embrechts' song "Maria". "Ik kom binnen/En kzie ze staan/..."

11:26 a.m.  

Een reactie posten

<< Home