zondag, januari 28, 2007

Leto-oh

Vraag me welke 2 acteurs 'on top of my list' staan en ik zeg: 'Johnny Depp en Jared Leto'. Depp voor zijn talent en Leto vooral om naar te kijken. Jared Leto zag ik voor het eerst aan het werk in de grimmige film Requiem for a Dream. Een topfilm, al zeg ik het zelf.

Gisteren was ik me wat aan het afmatten op de loopband in de fitness en wat verschijnt er op mijn tv-schermpje? 30 seconds to Mars - The Kill. Wie stapt daar een hal binnen? Is het...? Wie wandelt daar door de gang? Is het...? Ja, het ís Jared Leto. Opeens begint hij te zingen. Heeft Jared Leto een groepje? Wel ja verdekke...Maak dat mee.

Pure eye-candy en om eerlijk te zijn, ook een beetje ear-candy. Het nummer is er wel een van '13 in een dozijn', maar het mag er zeker zijn. Emo-rock is in de opmars baby...

Oh ja, mijn welgemeende excuses voor dit enorm oppervlakkige bericht.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

30 Seconds From Mars bestaan al een jaar of 6, wat resulteerde in een paar belachelijk slechte cd's...nog maar eens een begenadigd acteur die zich muzikaal belachelijk maakt...

7:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home