woensdag, januari 24, 2007

Snotneuzen

Peuters zijn toch zo lief. Ze zitten in hun buggy en kijken je met grote ogen aan. Ze lachen omdat je naar ze lacht. Ze steken hun handjes in de lucht en proberen je vinger vast te pakken. Hopelijk heb ik in de (verre) toekomst ook zulke prachtige kindjes.

Maar ik vind het zo walgelijk als er een geel-groene worm uit hun neusje komt gekropen. Zeker als die worm zich ontpopt tot een grote, groene bel die vervolgens openspat in hun gezichtje. Waarna ze het met hun klein tongetje proberen op te likken en dan heel hard beginnen lachen omdat je raar kijkt.

Bah, bah, bah...Dan mogen ze nog zo schattig zijn, dat beeld is zo vies. Dus, nota aan mezelf: 'Als ik binnen enkele jaren zelf een kleine spruit heb rondlopen, zal ik er altijd voor zorgen dat ik een pakje papieren zakdoekjes bij heb.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En dan gaan ze naar school en komen met van die aangekoekte neuzen terug thuis ! Leueueueueuek ! ;-)

11:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

9:26 a.m.  

Een reactie posten

<< Home