zondag, mei 21, 2006

To blok or not to blok...that's the question

Wel het antwoord is heel simpel: "Blokken dat de stukken eraf vliegen!". Nu - na het afronden van alle lessen en workshops - voel ik de eigenaardige drang om te blokken. Om echt te studeren en alles even links te laten liggen (behalve in het weekend dan...). Met andere woorden, de trouwe fans (you know who you are ;o) ), zullen een beetje meer geduld moeten hebben de komende 4 weken. Weinig of geen updates, geen aanpassing van het kleurke...Maar ik beloof jullie, op mijn eerste en plechtige communiezieltje, dat ik me vanaf 17 juni meer zal inzetten om jullie op de hoogte te houden van het reilen en zeilen in Nikki-land.

Volgende items hebben jullie nog zeker te goed:
-Verslag: Durango & The Electric Kings in AB (baby's got the blues)
-Verslag (en uiting van frustratie jegens bestuur Koninklijk Circus in Brussel): Zita Swoon
-Verslag: Maxon Blewitt in AB (zeker te verwachten vóór 27 mei => voor eventuele Nederlanders die dit blogje bezoeken)

Dit allemaal onder voorbehoud natuurlijk. Tijd en vooral goesting spelen een grote rol in het al dan niet uittypen van mijn hersenspinsels.

Dus, vaarwel, adieu, goodbye, Auf Wiedersehen...en vooral: "Wish me luck!"